duminică, 11 aprilie 2010

Fuga îngheţată

8.04.2010.


Era o zi normala pe Pamant. Cred ca ma plimbam pe strada,( mentionez ca nu mai tin minte inceputul exact.. dar inventez pe parcurs) cand la un moment dat si-a dat seama toata lumea ca s-a facut putin mai frig, si am inceput sa nu ne mai putem controla miscarile, apoi nu mai stiu exact ce s-a intamplat, dar imi amintesc ca era foarte frig, si eram pe podul Decebal, si acolo era un individ, imi amintesc ca l-am vazut de sus, ca si cum as fi stiut ce urma sa faca desi trupul meu era jos, pe pod. El avea super-puteri, iar puterea sa era de a ingheta tot ce e in jurul sau, ceea ce a si facut. Avand in vedere ca peste tot era apa si, putina gheata, totul s-a transformat in gheata, si toti am inceput sa alunecam intr-o anumita directie. Eu am inceput sa alunec spre Burdea, si apoi nu stiu cum am ajuns sa am ca un fel de placa sub mine, si era chiar interesant daca se poate spune asa fiindca eram crispata de groaza cand incercam sa controlez placa care se misca atat de repede incat nu aveam curajul nici macar sa schimb directia. Apoi nu stiu cum am ajuns pe strada de sub pod, si atunci nu mi-am mai putut controla placa de sub mine si a fugit de sub mine, dar eu am continuat sa alunec, ca si cum forta ma tragea. Pana la urma totusi, am reusit sa ma ridic si sa fug fara sa vreau. In dreapta mea insa, ce-am vazut? Erau o multime de oameni care se scaldau intr-un bazin si era plin de tasnitori pe acolo cu apa fierbinte. Am luat-o inspre acolo si m-am bagat si eu sub o tasnitoare fierbinte. A fost bestial! Insa apoi m-am tras, si am observat ca totul a inceput sa inghete. Ceea ce vazusem era faptul ca atunci cand am simtit apa fierbinte incepusem sa-mi recapat simturile, adica sa pot EU sa-mi controlez miscarile, insa imediat ce a inghetat apa, am inceput din nou sa fug necontrolat spre directia spre care ma indreptam mai devreme. Si am fugit tot asa, si am ajuns pana pe langa blocul unde locuiesc, si de acolo spre iesirea din oras, care simboliza de fapt iesirea din visul meu.

Un comentariu:

  1. Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Dacă vrei, adaugă următoarele date în blogroll-ul tău: titlu: jocuri noi ; url: http://www.ejocuri-noi.ro . Trimite-mi un email pe adresa: ainaw@yahoo.com sau scrie-mi un comentariu la un joc să ştiu dacă să-ţi adaug link-ul pe site. Mulţumesc. :d

    RăspundețiȘtergere

free counters
Powered By Blogger