luni, 25 ianuarie 2010

Visul cu crime....

notat: 23 Iulie 2008

(a avut loc in noaptea zilei a doua spre a treia la Baile Herculane, 12.07.2008)


Mai tin minte doar niste faze:

Eram in baie la bunica mea... asta-i sigur...si stiu ca parca...in chiuveta mi-am scapat ceva bijuterii...tin minte oricum un cercel negru cu ceva pisicuta. Din realitate. Si am reusit sa-i recuperez, dar stiu ca era agitatie in jurul meu...parca nu stiu...erau ceva lichide albastre si verzi...poate oameni morti, nu stiu, chiar nu imi mai amintesc...

Apoi nu stiu ce s-a mai intamplat dar stiu ca dupa mai mult timp...eram tot in casa bunicii mele impreuna cu bunica, si cred ca eram speriate. Bunica mea a lasat pisica afara, adica pe terasa, si a iesit si ea afara sa se uite prin jur. Eu o asteptam in bucatarie..., poate agitata. Apoi am auzit... o impuscatura...DOUA, TREI, PATRU, CINCI, SASE, poate chiar douazeci..cu siguranta nu le-am numarat. Pe bunica mea o impuscase cineva.. Nu stiu... am senzatia ca mai murise cineva in acest vis, dar chiar nu mai stiu. Eu speriata am iesit afara tarandu-ma pentru ca pisica a inceput sa miaune speriata; stiu ca l-am vazut pe individul vinovat printr-o crapatura si era in curtea vecinului de mai incolo, adica nu cel ce locuieste sub apartamentul bunicii; iar omul acela se intalnise cu o femeie, si cu o copila. Chiar daca este doar un vis, omul era mare si masiv, cum sunt toti oamenii rai.

Si apoi ceata...am auzit niste zgomote obisnuite, si apoi niste cuvinte articulate, clare, ale bunicii mele, si un trosc! ...bunica tocmai se lovise cu capul intr-o etajera, si ma trezise cu tipatul ei.. ce coincidenta... apoi am auzit-o pe mama razand si am deschis ochii. Si a spus “Acum vezi stele verzi?”, iar bunica i-a raspuns” Da, iar m-am lovit la cap!”, si apoi le-am spus eu despre visul meu, fara sa las vreun detaliu sa-mi scape, desi poate aici am scris tot ce-mi amintesc.
Cred ca am visat asa ceva pentru ca am vazut filmul "The happening".Il recomand...e super tare...dar aveti grija, poate o sa aveti cosmaruri.


Acesta a fost primul vis notat...Chiar m-a impresionat, si nu in sensul pozitiv.:)



2 comentarii:

  1. Interesant si ciudat in acelasi timp visul! Si filmul e super, o sa il iau si eu neaparat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum 2 zile am avut un vis in genul "The Happening" , dar nu'mi aminteam cum se numea filmul . So thanks :)) . Anw , nice blog .

    RăspundețiȘtergere

free counters
Powered By Blogger