sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Vizita in orasul “Frietz”

5 septembrie, 2008


Un oras. Cladiri inalte, statui mari, mici..tot felul de cladiri …parca imi aminteste de viena…dar in acelasi timp de multe alte orase. Il vizitez…in zbor. Vad toate cladirile minunate, e frumos, imi place... dureaza...mult, dar pana la urma ma opresc.. fara sa vreau, normal, doar sunt intr-un vis,nu?.. eh dar eu nu stiu asta. Am aterizat si ma plimb pe o strada. In jurul meu se plimba si alti oameni, unii normali, altii nu. In ce sens... In primul rand erau foarte slabi, negri si cu fata supta, si erau imbracati toti in zdrente, ca si niste cersetori, ca si niste scheleti ambulanti. M-am speriat putin, dar majoritatea erau normali asa ca am continuat sa merg pe diferite strazi. Oamenii acestia se inmulteau din ce in ce mai mult, pana sa imi dau seama ca erau peste tot. Atunci am intrat cu adevarat in panica. Am inceput sa fug, si am incercat sa ii evit pe acesti oameni. Chiar imi amintesc pe doi dintre ei care povesteau, si am auzit putin din ce au zis. “oo, ce multi romani sunt pe aici...”. Chiar m-a speriat replica aceasta mai ales ca era in... romana! Apoi am vazut o familie. De oameni normali. Ooh.. ce usurare. I-am auzit vorbind in maghiara... sau cel putin asa mi s-a parut. Era o femeie, un pic mai durdulie, la varsta a doua, si am intrebat-o in engleza unde sunt... Si ea mi-a raspuns ca sunt in Frietz..., deci mi-am spus eu undeva prin Germania, desi banuiam si inainte. Apoi mi-a spus sa vin cu ei, dar imediat dupa aceea, m-am trezit, sau a inceput alt vis?

3 comentarii:

  1. Brrr! Foarte creepy poza aia! Si visul ciudat de interesant ca de obicei... Mai scrie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Waw .. cate imaginatie ai in vise :D. Hehe cwool stories :) , :0 keep up the good dreaming :)) . Peace :D

    RăspundețiȘtergere
  3. that picture is mine. please credit me or remove it.

    thanks.
    http://pathogens.deviantart.com/gallery/?offset=216#/d1ybqeu

    RăspundețiȘtergere

free counters
Powered By Blogger